השר סמוטריץ': "אנשי כחול לבן חסרי אחריות ומשקרים בנוגע לוועדה"

    אסתי פלד 1 Comment on השר סמוטריץ': "אנשי כחול לבן חסרי אחריות ומשקרים בנוגע לוועדה"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הסביר את השינויים בתחבורה הציבורית לאור המשבר הגדול שפוקד את ישראל

    Transportation Minister Bezalel Smotrich and his family cast their ballots at a voting station in Kdumim, during the Knesset Elections, on March 2, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ??? ????? ???? ????? ??????? ????? ?????? צילום: פלאש 90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, הסביר על המהלך החדש של משרד התחבורה לצמצם את התחבורה הציבורית לאןר משבר הקורונה, "העובדה שהתח"צ זה כלי שיש בו פירצה גדולה בהעברת הנגיף מאיזור לאיזור, הביאה אותנו לקרוא לציבור שלא להשתמש בתחבורה ציבורית", הסביר השר והבהיר "עדיף נסיעה ברכב הפרטי או במונית".

    על המערכת הפוליטית אמר השר סמוטריץ': "יש כאן חוסר אחריות עצום של אנשי כחול לבן, וממילא עבירה גוררת עבירה ולכן הם משקרים. החוק קובע שמפתח הוועדה הוא לפי מפלגות ולא לפי גושים".

    סמוטריץ' הוסיף והסביר כי "בחסות הכוח שלהם שיש להם את ראשות הוועדה המסדרת הם מחזיקים את הוועדה כבת ערובה ואז הם צועקים שאין פיקוח פרלמנטרי. תמיד כך קמה הוועדה המסדרת. אנחנו רצינו להקים את הוועדה המסדרת כבר עוד הלילה רק שהיא תהיה שוויוניות כמו שהחוק קובע".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לליכוד ולימין אל תתנו לשמאל ולערבים לחגוג